Кой носи отговорност?
Създадена от borislav на 30 март 2018
Започни с:    Първите | Последните
Отговор
4
|
borislav
04 април 2018, 09:44
0
0
Здравейте,
Вчера от куриерската фирма ми възстановиха парите за повредените продукти. Казаха, че като товарили пратките и не видели стикерите с надпис''чупливо'' и сложили други неща върху тях. Преди това им казах, че съм наел адвокат и явно това ги стресна. Благодаря на всички за мненията. Лек ден ви желая!
3
челен опит
|
нерегистриран
01 април 2018, 19:06
4
-1
До коментар [#2 #undefined] от ".":И като пише на Комисията за защита на потребителите, ще последват чудеса. Само ще изпратят жалбата "по компетентност" еди къде си и повече не се интересуват какво се случва. Казвам това от личен опит с тази прословута комисия.
2
.
|
нерегистриран
01 април 2018, 05:07
5
-1
Обади се в Комисия за защита на потребителите.
1
1
|
нерегистриран
30 март 2018, 12:53
5
-1
Да си наемеш адвокат! Щом имаш пари за добавки, ще дадеш и за адвокат. Айде хубав ден!
|
borislav
30 март 2018, 12:09
0
-3
Здравейте,
Преди 3 седмици си поръчах хранителни добавки от този сайт https://fitnesidobavki.com. Доставиха ми ги и някои от тях бяха повредени. Свързах се с тях и ми казаха, че като са ги изпратили са били здрави. От куриерската фирма ми казаха, че не са обърнали внимание дали са здрави или не, защото било много натоварено по това време. Нямат камери в офиса и не мога да проверя кой казва истината. Според вас какво да направя?
ТВОЯТ КОМЕНТАР
Име (коментирате, като нерегистриран)
Коментар
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Снимка 6
Въведете буквите и цифрите от кода в дясно