Къде се намира общодостъпното деловодство на Инспектората към МВР за входиране на сигнали от граждани?
Създадена от питане на 11 октомври 2018
Започни с:    Първите | Последните
Отговор
4
питане
|
нерегистриран
13 октомври 2018, 16:40
0
0
Обръщам внимание-не питам къде е приемната на МВР-знам къде е, а къде е приемната за граждани, деловодството на инспекторатът към МВР, и какво е приемното време за граждани да се срешнеш с иснпектори, и проведеш разговор преди да подадеш сигнал.

Къкъв е нормативния документ третиращ работата на инспекторът със сигнали на граждани?
3
питане
|
нерегистриран
13 октомври 2018, 16:30
0
-1
И все пак-къде е физическия адрес(адрес, улица и тн) на общодостъпното деловодство на МВР за жалби до инспектората-ако има такова? А не за интернет чатене-посочения линк касае жалби през интернет.
Оставам с впечатление,че гражданите не са особено желани да подават жалби на място, щом не е посочен физически адрес и приемно време за граждани.
Гражданинът е нормално да желае да посети инспектората в приемното време и зададе конкретни въпроси, преди да подава жалба против... системата. Например-ще се държи ли в тайна името му от конкрения служител , против когото се жалваш. Ако получиш отговор НЕ-да можеш да си тръгнеш, без да входираш никакви жалби. Ако отговорът е ДА-какви са гаранциите-например в САЩ дават ПИСМЕНИ гаранции и ИМУНИТЕТ ОТ НАКАЗАТЕЛНО ПРЕСЛЕДВАНЕ за опазване в тайна на самоличността на жалещия се ОТ МОЩНИЯ И СИЛЕН РЕПРЕСИВЕН АПАРАТ.

Втория въпрос-ще се пази ли в тайна името на гражданина от конкретното звено, конкретния служител на МВР-срещу кого се жалваш.

Третия въпрос-ако при "самопроверката"-защото инспекторАтът е към МВР,тоест е част от системата, а не извън систеМата се установи,че според тях гражданинът не е прав, носи ли отговорност гражданинът за сигналът си , или не носи? Гледам съдебна практика, че гражданинът носи отговорност за набедяване-масово граждани , подали сигнал стават после подсъдими за набедяване, и чл 108 от АПК -не сЕ прилага-защо?
2
6513
|
нерегистриран
13 октомври 2018, 10:22
0
0
1
до автора
|
нерегистриран
12 октомври 2018, 08:11
2
-2
Ако имаш избор-стой далеч от -милиции, репеу-та, инспекторати, прокуратури, данъчни служби, митници, съдилища, болници, поликлиники, общински администрации, кат, ХЕИ(с новото им име) и тн.
питане
|
нерегистриран
11 октомври 2018, 17:03
1
0
В сайта на МВР не откривам такава информация, не твърдя че няма, а че не я откривам. Получих съвет, че такива жалби се подават до РПУ-то, и те преценявали как , дали и защо да го пренасочат. Това е неприемливо. Точно РПУ-то е целта да бъде избегнато, и да бъде държано името на недоволния гражданин в тайна от даденото РПУ(но не и в тайна за инспектората-има ли гаранция,че името ще бъде пазено в тайна, или инфото ще изтече?) ами ако от него сме недоволни?

След като Инспекторатът към МВР е това, което е Вътрешния отдел(казано позападному), може ли инфо-къде се намира общодостъпния адрес, където гражданин, ако желае може да се яви, и си каже оплакванията, или подаде свободно писмена жалба, кои са приемните часове за гражданите, какъв е нормативния акт , третиращ разглеждането сигналите на гражданите до инспектората към МВР?


Второ-при подадена жалба до Инспектората, пази ли се в тайна самоличността на жалещия се гражданин, особено от този срещу когото се жалрваш? Какво се случва, ако не се потвърдят данните в жалбата-прилага ли се текстът на АПК-че не носиш отговорност за сигнал-чл. 108 ал. 2 АПК ,или пък ти врътват дело за набедяване(щото ако е така-сигнал кой ще посмее да подаде)?
ТВОЯТ КОМЕНТАР
Име (коментирате, като нерегистриран)
Коментар
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Снимка 6
Въведете буквите и цифрите от кода в дясно