Call Sofiа приема жалби и сигнали до Столична община

Call Sofiа приема жалби и сигнали до Столична община
Столична община вече ще приема жалби и сигнали и през новото мобилно приложение на контактния ѝ център. 
 
Чрез него може да се изпращат сигнали, включително и такива за нарушаване на противоепидемичните мерки на територията на столицата и на общината. За целта е създадена  секция Covid-19. През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с коронавируса.
 
Апликацията "Call Sofiа - Контактен център" е може да бъде свалена безплатно в Google play и App Store и е достъпна чрез профилите в Google, Facebook или чрез регистрация.
 
Контактният център на Столичната община бе създаден в края на 2014 година. Чрез него се подават сигнали с неспешен характер - писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация. От тогава са подадени над 197 хиляди сигнала.
 
Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават  и на телефон 0700-17-310. 

Да отдадеш живота си на съда: над 40 години служба в съдебната система

Предишна новина

Булфарма и Правен свят стартират кампания за изследване на магистрати и съдебни служители за COVID-19

Следваща новина

Коментари

0 Коментара

Твоят коментар

Сайтът е защитен с reCaptcha. Политика за лични данни.