4 Коментара

  1. 4
    наблюдател | нерегистриран
    0
    0

    който иска може да мине и да Го види. всеки ден от 8,45 до 17,30 пред земеделието на синята зона спира един очукан джип Хюндай, точно от лявата страна на входа на болницата /ако си с гръб към него/. виждал съм как шофьора дава по 5 кинта на "жилетката" да му пази колата. не, че много ме такова защото аз спирах отзад до градинката където не е синя зона ама това си е ебати далаверата. от този тарикат общината губи 10ч * 2 лв = 20 лв * 22 р. дни = 440 лв на месец, а не е само той така

  2. 3
    A.G. | нерегистриран
    0
    0

    "Паешки" решения или работеща стратегия

    http://www.dnevnik.bg/analizi/2004/05/16/157868_paeshki_resheniia_ili_raboteshta_strategiia/

  3. 2
    А. Г. - технолог по прилагане и управление на паркингови технологични системи | нерегистриран
    0
    0

    Така както сега съществува SMS паркиране в С-я е порочно за да не отчитат какви са приходите от паркиране пред общината тарикатите от "Паркинги и Гаражи" умишлено не създават база данни. По този начин граждани като случая с господина и глобяването му не може да иска обезщетение от общината по надлежния ред.

  4. 1
    възмутен | нерегистриран
    0
    0

    Не съм юрист и не разбирам от право. Но искам само да споделя нещо по въпроса. Преди няколко дни брат ми паркира в центъра на София и прати SMS с регистрационния номер. Та, оказа се, че системата не е отчела SMS и го глобиха. Сега въпросът ми е как може той да докаже, че наистина е пратил SMS

  5. 0
    A.G. | нерегистриран
    0
    0

    SMS ПАРКИРАНЕ

    ОТ ПАРКИРАНЕ С БИЛЕТЧЕТА ЗА БАНЯ КЪМ SMS ПАРКИРАНЕ

    По принцип оптимизирането на паркинг-контрола е отдавна належащо за гр. София Продължава се практиката глобите и таксуването да се събират отделно. Във всичко това доминира старата „милиционерска” практика, особено глобяването, което се извършва избирателно и това принуждава водачите на МПС-ва да се откупуват на ръка за да избегнат глобата от извозването с паяк. Вследствие на тази българска методика(рекет) приходите в общинския бюджет са нищожни. И тъй като сегашното управление е толкова неясно, то само една правно-административна проверка може да установи вътрешните договорените условия между СО и не общинските участници. Поради това, че липсва единна методика, данъчните и ДФК нямат никаква възможност да упражнят какъвто и да е било контрол и като всяко порочно нещо то се мултиплицира в цялата страна (вече в Пловдив и т.н.) Искам да отбележа, че решението на този проблем в европейските държави е в полза на гражданите т. е. общините. Дейността по паркинг-контрола е типична публична комунална дейност на местната администрация. Навсякъде контрола и се осъществява от общинската администрация(специализиран общински отдел), а НЕ от търговски фирми.

    А. Г. - технолог по прилагане и управление на паркингови технологични системи

Твоят коментар

Сайтът е защитен с reCaptcha. Политика за лични данни.