Масови проверки за маски в градския транспорт на София

Масови проверки за маски в градския транспорт на София
снимка: БГНЕС

Масови проверки за носене на маски от пътниците в градския транспорт в София започнаха в петък сутринта. Първите резултати показват, че по-често проблем има с превозните документи, отколкото със спазването на противоепидемичните мерки.

„От юли 2020 са проверени над 43 200 превозни средства, съставени са 340 акта, изготвени са и полицейски разпореждания – 42, съставените протоколи за предупреждения са 460”, обясни Станислав Станков от Центъра за градска мобилност пред Нова телевизия.

Много хора обаче се оплакват, че няма откъде да си купят билети.

„От началото на годината се върнахме към стария режим на работа – всеки пътник предварително да е снабден с превозен документ”, обясни Станислав Станков.

Още по темата

Оправданите съдии Веселин Пенгезов и Петър Петков искат възстановяване като магистрати със задна дата

Предишна новина

Европарламентът отхвърли поправката срещу България в доклада за Северна Македония

Следваща новина

Коментари

3 Коментара

  1. 3
    ноу хау за новата системва във варна | нерегистриран
    6
    0

    Да допълня за варна-или си купуваш билет от спирката от автомат, и го маркираш при качване с доближаване до автомат за маркиране, или си купуваш от автобуса-без необходимост от маркиране-имаш избор, не е нарушение да си купиш от автомат в автобуса-а автомати има във всеки автобус.
    Избираш време 60 мин-за 1 лев, 90 мин, или 2 часа-по спомен-последното е 1,80, може и да греша за цената.
    Билета го ползваш в рамките на времето-ако ти свърши времето-си купуваш нов билет, ако имаш вр еме-се возиш с колкото искаш автобуси.
    Контрольори в автобусите- вече не кондуктори, защото билет се купува само от автомат проверяват да няма тарикати с времето на билета, и дават разяснение как се купува билет-защото системата е нова .

  2. 2
    София да се учил от Варна! | нерегистриран
    2
    0
    До коментар #1 от " | нерегистриран":
    Няма как предварително да се обикаля, за да се снабдява някой с билети. Има всякакви ситуации. Докато са извънредни мерките, контрольорите да продават билети, а не да се чудят как да глобяват пътниците, голяма част от които са останали без работа в тази ситуация. Ако целта е редовност на пътниците, то услугата трябва да предоставя тази възможност, т.е. както е в провинцията - качваш се и ти продават билет. При положение, че няма редовен контрол и достъпност до превозни документи навсякъде, няма как да се иска и редовно изпълнение.

    Да, във Варна има автомати за билети във всеки автобус и на спирките. Защо във Варна може, а в София не може, като 1 билет може да се ползва няколко пъти-в рамките на времето за валидност-60 мин, 90 мин, или 2 часа-за колкото си си купил.
    В други градове билети се продават от кондуктор.
    В София-и да искаш-няма откъде да си купиш билет, освен ако не се качваш от голяма спирка, шофьорите не продават билети. В Младостите например билетите са труднооткриваема стока, освен ако не се качваш от голяма спирка на бл 43 например, но на ХМС-билети-няма, няма и при Макдоналдс и тн-кой ще ходи пеша по 1 км за да си купи билет от бл 43?
    Въвеждат система за електронно таксуване за 90 млн лева, а няма автомати за билети из автобусите и спирките? Това е абсурд.
    А най-големия абсурд е,че в проверки на билети участват и ... полицаи-при хайките за билети, а същите полицаи пътуват безплатно. Тарикатско-те пътуват безплатно, но проверяват дали другите са с билет.


    Съдът също бяга от проблема от проблема-по второто ноторно дело за незаконната цена на билета вече почти 18 месеца няма произнасяне на решение. Очевидно е,че цената на билета е 1 лева,, а сегашната цена от 1,60 е незаконна, но съдът пази статуквото на беззаконието, като не се произнася.

  3. 1
    | нерегистриран
    6
    0

    Няма как предварително да се обикаля, за да се снабдява някой с билети. Има всякакви ситуации. Докато са извънредни мерките, контрольорите да продават билети, а не да се чудят как да глобяват пътниците, голяма част от които са останали без работа в тази ситуация. Ако целта е редовност на пътниците, то услугата трябва да предоставя тази възможност, т.е. както е в провинцията - качваш се и ти продават билет. При положение, че няма редовен контрол и достъпност до превозни документи навсякъде, няма как да се иска и редовно изпълнение.

Твоят коментар

Сайтът е защитен с reCaptcha. Политика за лични данни.